2011. november 30., szerda

" mindenkinek részt kéne venni valamikor az életben egy ilyen fotózáson!"

Egy szép őszi este találkoztunk kis fotóstúdiónkban,
meglepetés képek készültek!
Nekem adatott a megtisztelő feladat, hogy egy kis sminkkel és frizurával segítsem a csodás képek létrejöttét.
Kedves modellünk fogalmazta meg a fenti, címbéli gondolatot,
mert úgy érezte ez egy olyan szuper élmény, amit tényleg mindenkinek az életben át kéne élnie!
Hisz annyi bókot kapott rövid két óra alatt...teljesen joggal!
Nekem is hasonlóan nagy öröm volt ott lenni,
mert a szépséget kihangsúlyozni igazán jó dolog!
Modellünknek világos, vállig érő egyenes haja volt. Nem kellett mást tennem, mint a felsőbb rétegekbe laza hullámokat varázsolni. Egy-egy képnél feltűztem, szertelen balerina kontyba. A hullámok jól jöttek a konty készítésénél.
A sminkkel sokkal inkább a meglévő szépség kiemelésén volt a hangsúly, mint az átalakításon. A bőréhez igazodó alapozóra lágy pirosítót vittem fel. Illetve az arc oldalát bronzító por segítségével hangsúlyoztam, mivel tapasztalataink szerint jót tesz egy extra hangsúly a nagy fények miatt. Az arccsont tetejére kevés csillámló port vittem fel, ezzel emelve ki a szemet, és az arc  szép formáját.
A szemre a barna több árnyalata került, majd egy kis bronzosan csillogó por. Szempillaspirál és nagyon vékony tusvonal a szempillák tövében.
A szájra ápoló balzsam után halvány, természetes színű rúzs és natúr szájfény került.


 fotó: Baráth Tímea, foto72

Kedved volna részt venni egy  ilyen fotózáson?
Vagy szívesen ajándékoznád a fotózást élményét Karácsonyra?
Írj, most kedvezményesen,
sok szeretettel
kínáljuk csomagjainkat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése